fbpx
Tραμπολίνο
6948823218
Ακροβατικά
6955912404
Email
info@aerialbodies.gr

Δεν είναι πολύ επικίνδυνο;

Όλα τα αθλήματα και οι μέθοδοι γυμναστικής φέρουν ένα βαθμό επικινδυνότητας, οπότε και τα ακροβατικά δεν αποτελούν εξαίρεση. Όμως, με τη σωστή καθοδήγηση που προσφέρεται στους μαθητές μας από τους δασκάλους μας, τον κατάλληλο εξοπλισμό (διαθέτουμε ζώνες δεσίματος αντίστοιχες των ορειβατικών) και τα σωστά μέτρα ασφαλείας που πάντοντε λαμβάνει η σχολή μας, η πιθανότητα ατυχήματος αγγίζει το ελάχιστο ποσοστό και είμαστε περήφανοι που σε όλα τα χρόνια λειτουργίας της, δεν έχει υπάρξει ποτέ σοβαρός τραυματισμός.

Είμαι άντρας και τα εναέρια ακροβατικά μού φαίνονται περισσότερο γυναικεία υπόθεση, ισχύει ή μπορώ να κάνω;

Πράγματι η πλειοψηφία όσων ασχολούνται με τα εναέρια ακροβατικά είναι γυναίκες, παρόλα αυτά υπάρχουν ασκήσεις και ακροβατικές φιγούρες που ταιριάζουν περισσότερο στο αντρικό σώμα. Επίσης στη σχολή μας για όλα τα εναέρια ακροβατικά, έχουμε και τμήματα με δύο ακροβάτες ταυτόχρονα, όπου ένας άνδρας μπορεί με μεγαλύτερη ευκολία να σηκώσει μια γυναίκα.

Πότε μπορώ να έρθω; Χρειάζεται να κλείσω ραντεβού;

Τα τμήματά μας φροντίζουμε να είναι ολιγομελή για να υπάρχει η αντίστοιχη επίβλεψη και καθοδήγηση των δασκάλων μας. Καλό θα είναι να ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω email την πρόθεσή σας να συμμετάσχετε σε κάποιο μάθημα. Αν έρχεστε όμως για πρώτη φορά, μπορείτε να έρθετε χωρίς κάποια ενημέρωση για μια πρώτη επαφή και γνωριμία με το αντικείμενο των ακροβατικών.

Είμαι 45 χρονών και όχι ιδιαίτερα γυμνασμένη, μπορώ να κάνω;

Αν υπάρχει θέληση, φυσικά και μπορείτε! Θα χρειαστεί κάποιο διάστημα σωστής ενδυνάμωσης και να δείξετε υπομονή, αλλά με τον καιρό θα καταφέρνετε να κάνετε ακροβατικές φιγούρες που δεν το περιμένατε!

Ποια ρούχα είναι τα κατάλληλα;

Ιδανικό είναι το κολάν και τα ρούχα που δεν δυσκολεύουν ή σταματούν το πλήρες εύρος της κίνησης.

Χρειάζομαι κάποιο χαρτί γιατρού;

Ναι, είναι απαραίτητο να μας προσκομίσετε χαρτί παθολόγου και καρδιολόγου προτού συμμετάσχετε σε οποιοδήποτε τμήμα της σχολής μας.

Αν και τα κιλά παίζουν ρόλο στα ακροβατικά, με την κατάλληλη καθοδήγηση και τις διατροφικές μας συμβουλές μπορείτε να συμμετάσχετε και να δείτε και πρόοδο με τον καιρό. Υπάρχουν αθλητές και αθλήτριες με παραπάνω κιλά όπου μπορούν και εκτελούν άκρως εντυπωσιακές κινήσεις. Σημασία έχει η διάθεση που έχετε! Τα υπόλοιπα θα γίνουν με τον καιρό.

Σίγουρα η οποιαδήποτε ενασχόληση σας με κάποιο είδος γυμναστικής, θα σας βοηθήσει ιδιαίτερα και στα εναέρια ακροβατικά, πόσο μάλλον τα ανωτέρω που έχουν αρκετά κοινά γνωρίσματα (ανοίγματα, συγχρονισμό κλπ.).

Όμως, τα εναέρια ακροβατικά αποτελούν και ένα άλλο ξεχωριστό άθλημα, οπότε χρειάζεται και η απαραίτητη αφοσίωση σε αυτό για να μπορέσετε να δείτε εξέλιξη. 

Το κάθε σώμα και ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και χρειάζεται να αφιερώσει διαφορετικό χρόνο στην κάθε νέα κίνηση. Αυτό όμως δεν πρέπει να απογοητεύει κανέναν, γιατί το σώμα μας είναι φτιαγμένο για να μπορεί να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που το καλούμε να χειριστεί.

Είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι υπάρχουν ακόμη και δάσκαλοι που χρειάστηκαν έναν ολόκληρο μήνα μόνο και μόνο για να μπορέσουν ακόμα και να κάνουν ένα βήμα στα πανιά. Αντίστοιχα, υπάρχουν άνθρωποι που δεν είχαν ασχοληθεί ποτέ ιδιαίτερα με τη γυμναστική και καταφέρνουν να κάνουν ακόμα και πτώσεις στα πανιά από το πρώτο μάθημα.

Το σημαντικό είναι να υπάρχει όρεξη και διάθεση και όλα τα υπόλοιπα έρχονται με τον καιρό και με διαφορετικό ρυθμό στον καθένα. 

Τα εναέρια ακροβατικά είναι μια από τις πιο απαιτητικές και ολοκληρωμένες μεθόδους εκγύμνασης όλου του σώματος. Για τις πολύ απαιτητικές και προχωρημένες ασκήσεις, χρειάζεται να γυμναστούν και να έρθουν σε συγχρονισμό ταυτόχρονα πολλοί διαφορετικοί μύες του σώματός μας.

Γι'αυτό και η εκγύμνασή μας, πέρα από κάποιες σταθερές ασκήσεις, αλλάζει με τον καιρό για να μη συνηθίζει το σώμα και για να γίνεται εκγύμναση όλων των απαραίτητων μυών. Οι μεταβαλλόμενες ασκήσεις εκγύμνασης αποτελούνται από ασκήσεις ενόργανης, ασκήσεις εδάφους, ασκήσεις καλλισθενικής γυμναστικής μέχρι και ασκήσεις που προέρχονται από το pilates και την yoga.